Ah, hayır,
JavaScript nerede?
İnternet tarayıcınızda JavaScript aktif edilmemiş, ya da JavaScript desteklemiyor. Lütfen sitemizi düzgün görüntüleyebilmek için internet tarayıcınızda
JavaScript i etkinleştirin,
ya da internet tarayıcınızı JavaScript destekleyen bir versiyona
güneclleyin ;
Firefox ,
Safari ,
Opera ,
Chrome ya da
Internet Explorer 'ın 6 dan sonraki güncel bir sürümünü edinin.
01.MAYIS.2019 İTİBARİ İLE TÜM SORULARINIZ CEVAPLANMIŞTIR TÜM SORULARINIZ İÇİN LÜTFEN FORUM KISMINI KULLANINIZ
SORU CEVAP BÖLÜMÜMÜZ TEKRAR AKTİF HALE GELMİŞTİR. SORULARINIZI BEKLİYORUZ.
Apartmanyonetici.com
Info
Basligi Görüntüle
YÖNETİM OLUŞTURULMADAN ÖNCE TOPLANAN AİDATLAR
kahraman7777
Mesaj Tarihi 16-10-2012 18:02
Mesaj Sayisi: 1
Katilim Tarihi: 19.09.11
İyi çalışmalar ben yeni yapılan Apartmanımızda yönetim oluşturarak yönetici seçildim fakat yönetim oluşmadan önce 6 ay kadar aidat topladık ve harcamalar yaptık bu hareketleri işletme defterine işlemem gerekiyormu ya da ne şekilde göstermem gerekiyor yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
editor
Mesaj Tarihi 26-11-2012 00:46
Mesaj Sayisi: 525
Katilim Tarihi: 14.08.08
Deftere işlemeli, ve bu dönem için bir gelir-gider hesap durumu hazırlamalı ve yeni yönetime devredilen borç ve alacakları belirlemelisiniz.
Atlanilacak Forum:
SORULARINIZ VE CEVAPLARI HAKKINDA
YARGITAY KARARLARI
İŞLETME PROJESİ HAKKINDA...
APARTMAN HİZMET GÖREVLİLERİ...
ORTAK ALANLARIN KULLANILMASI....
YÖNETİM PLANI
KOMŞU PROBLEMLERİ
YÖNETİCİ PROBLEMLERİ
DİĞER SORULARINIZ
GÖRÜŞ VE DÜŞÜNCELERİNİZ...
begoni as Theme by is_m@il
www.apartmanyoneticisi.com Copyright © 2018
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3