01.MAYIS.2019 İTİBARİ İLE TÜM SORULARINIZ CEVAPLANMIŞTIR
TÜM SORULARINIZ İÇİN LÜTFEN FORUM KISMINI KULLANINIZ





SORU CEVAP BÖLÜMÜMÜZ TEKRAR AKTİF HALE GELMİŞTİR. SORULARINIZI BEKLİYORUZ.


Apartmanyonetici.com
Info
Basligi Görüntüle
 Basligi Yazdir
KAT MALİKİ ZARARINI YÖNETİMİN KARŞILAMA DURUMU
sedaar
MERHABA . 500 DAİRELİK 5 BLOKTAN OLUŞAN BİR SİTEDE KAT MALİKİYİM.EVDE OLMADIĞIM BİR SIRADA KALORİFER ANA BORSUNUN PATLAMASI SONUCU EŞYALARIM KULLANILAMAZ HALE GELDİ. 2 SENE ÖNCE KALORİFER ANA BORULARININ DEĞİŞİMİ HAKKINDA KARAR ALINDIĞI HALDE TADİLAT YAPILMAMIŞ VETOPLANAN PARALAR BAŞKA YERLERE KULLANILMIŞ .KAT MALİKLERİNE BU DURUM HAKKINDA BİLGİLENDİRME YAPILMAMIŞTIR.BU DURUMU EVİMİ SU BASARAK MAĞDUR OLDUKTAN SONRA ÖĞRENDİM. BU AŞAMADA YÖNETİMİN EVİMDEKİ ZARARI TAZMİN ETMESİNİ TALEP ETME HAKKIM VAR MI? KABUL EDİLMEDİĞİ TAKDİRDE NEREYE BAŞVURABİLİRİM ? YARDIMLARINIZI RİCA EDERİM .SAYGILARIMLA.TEŞEKKÜRLER.
 
editor
Elbette yönetim, ortak kullanım'dan kaynaklanan zararı tazmin etmeli,

Bahsettiğiniz ortak kullanım materyallerinin bakımı ve korunması yönetimin sorumluluğundadır.

İsteğiniz kabul edilmediği takdirde,Sulh hukuk mahkemesinden keşif isteyebilir, bilirkişi raporuna göre bu bedeli yönetimden talep edebilirsiniz.
 
www.apartmanyoneticisi.com
Atlanilacak Forum: